درباره ما -ره آورد انفورمایتک طوس

درباره ما

 

  این شرکت از بدو تاسیس(1376) با توکل به خداوند و با بکارگیری تیمی متخصص و مجرب شروع به طراحی و ساخت نرم افزارهای مالی، اداری و مدیریتی نموده و این نرم افزارها را در بیش از یکصد شرکت وابسته به این وزارت نیرو نصب و راه اندازی شده است.

  باعث سربلندی خواهد بود که توانسته ایم توسط کارشناسان ایرانی و بدون استفاده و حتی کپی برداری از نرم افزارهای خارجی نسبت به ساخت ابزارهای قدرتمندی مانند فرم ساز، گردش ساز، گزارش ساز، داشبورد مدیریتی، نمایش گزارشات و نمودار بروی موبایل(قاصدک) و ... تحت وب اقدام کنیم تا بتوانیم از این طریق گامی موثر در رشد و تعالی  صنعت انفورماتیک کشور برداریم.

  سالها تلاش در این بخش ما را به این باور رسانده که بکارگیری نیروی های متخصص و استفاده از ابزارهای قدرتمند در تولید نرم افزار شرط لازم برای یک محصول با کیفیت می باشد. ولی قطعا کافی نخواهد بود. حجم فراوان اطلاعات، نیاز دسترسی سریع و آسان مدیران به اطلاعات، شناخت ارتباط بین سیستم های مختلف جهت جلوگیری از ورود مجدد دیتا، و تغییرات مداوم  ساختاری و قوانین که نیاز به نرم افزارهای پارامتریک و قابل طراحی و بومی سازی را برای شرکتها بیش از پیش ضروری کرده است، باعث شده این شرکت استراتژی خود را در بخش تولید با هدف تمایز و الزام به رعایت موارد فوق برنامه ریزی نماید. بیست سال فعالیت ما در مجموعه های مختلف وزارت نیرو ... و طراحی تقریبا تمامی سیستمی مالی, اداری, مدیریتی و استفاده از نظرات کارشناسان و مدیران صنعت باعث گردیده که شناخت کاملی از وضعیت موجود و راهکارهای مناسب برای رسیدن به وضعیت مطلوب را بتوانیم پیشنهاد کنیم.

  ثمره این تلاش با انتخاب شما و اعتمادی که به ما خواهید کرد متبلور خواهد شد.


logo