تغییرات پرسنل را اعمال کرده و حکم او را هم صادر کرده ایم ولی متوجه شدیم که اشتباهی صورت گرفته است ، راه حل چیست ؟

احکام >> تغییرات پرسنل را اعمال کرده و حکم او را هم صادر کرده ایم ولی متوجه شدیم که اشتباهی صورت گرفته است ، راه حل چیست ؟

دو حالت وجود دارد :

اگر حکم شما پشت تأیید است می توانید از سیستم پرسنلی > ورود اطلاعات > ورود اطلاعات پرسنلی > پرسنل مورد نظر را انتخاب کرده دکمه حذف حکم را بزنید و دوباره حکم صادر کنید .

اگر حکم را تأیید کرده اید ، دو روش وجود دارد :

1-روش اول اینکه می توانید از سیستم پرسنلی > محاسبات و عملیات > حذف سوابق حکمی پرسنل : حکم مورد نظر را حذف کنید و دوباره حکم صادر کنید .

* توجه داشته باشید که بخش حذف سوابق حکمی ، بسیار بسیار حساس مهم می باشد و تنها با یک اشتباه ممکن است سوابق حکمی پرسنل خود را از دست بدهید ، لذا بدون هماهنگی مسئول مربوطه و جز در مواقع ضروری اقدام به حذف سوابق حکمی پرسنل نکنید .

2-روش دوم اینکه با صدور یک حکم اصلاحیه ، آن اشتباه را اصلاح کنید ، در حالتی که حکم تأیید شده باشد این روش یعنی صدور حکم اصلاحیه بیشتر توصیه می شود .ضمن اینکه با صدور حکم اصلاحیه ، حکم قبلی خود به خود در سابقه شخص نامعتبر می شود و آخرین حکم صادر شده به حقوق می رود و بر اساس آن حقوق محاسبه می شود .

logo