درخواست پشتیبانی >> سیستم کند می باشد و دیر لود می شود.
اگر سیستم پشتیبانی دیر بالا می اید و با کندی لود می شود. ابتدا حافظه کش (cache) مرورگر خود را به روش زیر خالی نمایید .مرورگر خود را بسته و دوباره باز نمایید. دوباره برای متصل شدن تلاش نمایید در صورتیکه که مشکل همچنان پابرجا بود با پشتیبانی ره آورد انفورماتیک طوس تماس حاصل فرمایید.
فایرفاکس: بعد از مراجعه به قسمت تنظیمات به بخش Advanced رفته، برگه Network را انتخاب کنید و سپس دکمه Clear Now که رو به روی عبارت Cached Web Content تعبیه شده را کلیک کنید.
کروم: بعد از باز کردن تنظیمات صفحه را رو به پایین پیمایش کنید و عبارت Show Advanced Settings را بزنید؛ در بخش Privacy روی عبارت Clear Browsing Data کلیک و سپس گزینه Cached Images and Files را انتخاب کنید؛ در پنجره باز شده عبارت the beginning of time را انتخاب کنید تا تمام فایل هایی که از ابتدای فعالیت مرورگر کش شده اند، حذف شوند.
اوپرا: ابتدا در پنجره تنظیمات به بخش Privacy & Security بروید. در بخش Privacy روی عبارت Clear Browsing Data کلیک کنید و سپس گزینه Cached Images and Files را انتخاب نمایید. همانند کاری که در مورد کروم انجام دادید انتخاب عبارت the beginning of time فراموش نشود