در بدو ورود اطلاعات یک پرسنل به سیستم ، وضعیت آن غیر فعال است . در فرم لیست پرسنل ، بخش جستجوی فرم ، وضعیت را روی غیر فعال تنظیم کنید تا پرسنل را ببینید . اکنون با ویرایش آن می توانید ، وضعیت را به فعال تغییر دهید .
کاربر ، به واحد محل خدمت پرسنل مورد نظر ، دسترسی ندارد . برای حل مشکل ، لازم است مدیر سیستم با کاربر wadmin وارد سیستم شود و از منوی عملیات > کاربران سیستم > ورود اطلاعات کاربران > کاربر مورد نظر را انتخاب کرده و دکمه ویرایش را بزند : در بخش آیتم های کدینگ جداول ، در باکس نمایش داده شده سیستم پرسنلی را انتخاب کند و دسترسی کاربر را به واحد محل خدمت مورد نظر ، اصلاح کند .